Ahorn Camp Udlejning

ACT 640

INTERIØR

*Billederne kan vise ekstraudstyr/farverne kan afvige.

LEJ ACT 640

Tilgængelig
Reserveret
MTOTFLS
09
1
2
10
3
4
5
6
7
8
9
11
10
11
12
13
14
15
16
12
17
18
19
20
21
22
23
13
24
25
26
27
28
29
30
14
31
April 2025
MTOTFLS
14
1
2
3
4
5
6
15
7
8
9
10
11
12
13
16
14
15
16
17
18
19
20
17
21
22
23
24
25
26
27
18
28
29
30
-
-
Bruges til tilbagebetaling af depositum ved endt lejeperiode.
Kørekortnummeret er pkt. 5 på dit kørekort
Vælg venligst dato først.

Betal via bankoverførsel

Betaling online via Stripe

Udlejningspriser

Lejebetingelser

  • Autocamperen må kun føres af den eller de personer der er noteret i lejekontrakten med kørekort nummer.
  • Lejer og chauffører skal være fyldt 25 år og have haft gyldigt dansk kørekort i minimum 12 måneder.
  • Under kørsel må der ikke transporteres flere personer end autocamperen har lasteevne til.
  • Lejeperioden er minimum 7 dage (fra fredag til fredag) med afhentning ved lejemålets begyndelse fredag kl. 15.00 og aflevering igen ved lejemålets afslutning fredag kl. 10.00.
  • Forsinket aflevering betales med 1000,- pr. påbegyndt time.
  • For tidlig aflevering af autocamperen medfører ikke refusion.
  • Depositum på 6000,- skal betales senest 48 timer efter tilsendelse af lejekontrakt og returneres op til 30 dage efter endt lejemål ved vognens skadefri og rengjorte tilbagekomst (med mindre der er tilkøbt indvendig rengøring til 1000,-).
  • Oven i lejeprisen skal også købes en obligatorisk startpakke.
  • Startpakken koster 1500,- og indeholder service, borde, stole, gas, kemi, 2 ruller WC-papir, kiler, udvendig vask samt gennemgang af køretøj før og efter lejeperiodens start og slutning.
  • Speedometeret er plomberet. Brydes denne plombering beholder Ahorn Danmark hele depositummet.
  • Lejekontrakten er først gældende når depositum er betalt.
  • Ved afbestilling mindre end 21 dage før lejemålets start mister lejer sit depositum. 
  • Ved afbestilling mindre end 3 dage før lejemålets start er lejeren forpligtet til at betale det fulde beløb for lejen (indbetalt depositum fratrækkes).
  • Prisen inkluderer kasko- og ansvarsforsikring.
  • Eventuelle skader der påføres bilen af fører eller passagerer og som ikke dækkes af nogen forsikring, skal betales af den ved underskrift bundne lejer.
  • Der er en selvrisiko på 6000,- ved enhver ansvars- og kaskoskade, som betales af lejer.
  • I tilfælde af at bilen parkeres på vores grund om natten, sker det for lejeres forsrikringsrisiko indtil næste morgen, hvor vognen officielt afleveres. 
  • Lejer er desuden ansvarlig for skader på vandtanke, pumper og toilet i tilfælde af frost. Disse skal tømmes eller på anden måde frostsikres i tilfælde af frostvejr.
  • I tilfælde af diesel i friskvandstanken skal tank, varmtvandsbeholder og slanger udskiftes. Dette er ikke omfattes af forsikringen og skal betales af lejer.
  • Forsikring mod selvrisiko koster 150,- pr. døgn.
  • Lejen er inklusive moms, fuld kasko- og SOS-forsikring samt 10 kg gas til lejeperioden.
  • Det er de generelle SOS INTERNATIONAL bestemmelser, der er gældende.
  • I henhold til disse bestemmelser er en eventuel hjemtransport fra udlandet dækket.
  • Af hensyn til næste lejer skal autocamperen afleveres til den aftalte tid – forsinket aflevering betales med 1000,- pr. påbegyndt time.
  • For tidlig aflevering eller rejseafbrydelse medfører ikke refusion i lejebeløbet.
  • Ved indbrud i autocamperen dækker en forsikring for autocamperens inventar, såfremt der optages politirapport og kopi heraf hjemtages.
  • Selvrisiko på 500,- på inventarforsikringne betales af lejer.
  • Beskadiges autocamperen er der på forsikringen yderligere en selvrisiko på 5000,- der ligeledes betales af lejer. 
  • Lejers egen indboforsikring dækker lejers gods, såfremt det politianmeldes.
  • Lejer kan ikke kræve erstatning, hvis diverse tekniske installationer bryder sammen.
  • Såfremt der opstår fejl på autocamperen, kør da til nærmeste værksted og få fejlen konstateret.
  • Såfremt reparationerne overstiger 500,- ring da venligst til os. Vi vil da meddele lejer, hvordan lejer skal forholde sig. 
  • Reparationer under 500,- kan foretages uden Ahorn Danmarks samtykke.
  • Enhver reparation skal dokumenteres ved regning, og udskiftede dele bringes med hjem.
  • Ved færdselsuheld eller lignende, sørg da for altid at få optaget politirapport – og tag aldrig skylden på dig i udlandet, da det kan blive dyrt for dig.
  • Husk at meddele Ahorn Danmark alle detaljer. Tag fotos af situationen som viser skadens omfang (alle skader på begge køretøjer m.m.) og eventuel skyld, det kan spare dig for udgifter. Udfyld også skadeanmeldelsen.
  • Alle politimæssige eller andre krav som skyldes lejerens miljømærke, står lejeren selv til ansvar for en eventuel bøde.
  • Autocamperen er ved afhentning rengjort og alt service optalt, og de bedes aflevere Autocamperen i den samme rengjorte stand.
  • Såfremt de er utilfreds med rengøringen, uddeles dette til Ahorn Camp Danmark inden afgang. 
  • Afleveres autocamperen ikke i sammen rengjorte stand, rengøres den af Ahorn Camp Danmark for 1000,-.
  • Tømning af toilet og spildevandstank koster 1000,-.
  • Medbringes mindre hund (efter aftale) i Autocamperen, er der en obligatorisk rengøring på 1000,- + 1000,- for mindre hund.
  • BEMÆRK: tobaksrygning er strengt forbudt i Ahorn Camp Danmarks autocampere, overtrædelse koster hele det indbetalte depositum på 6000,-.
  • Folketinget vedtog den 23. marts 2021 en ny lov, som gør det muligt for politiet at foretage konfiskation af biler mv. som er leaset, lejet eller lånt, hvis man kører/bliver dømt for vanvidskørsel.
  • Hvis det skulle ske at en lejer af en af Ahorn Camp Danmarks autocampere bliver dømt i sådan en sag, og hvis køretøjet konfiskeres af politiet/den Danske Domstol, vil lejer være fuld erstatningspligtig over for Ahorn Camp Danmark.
  • Lejer har ansvaret for, at der er olie og vand nok på motoren.
  • Hjulboltene efterspændes ved behov.
  • Motorhjelmen åbnes ved at trække i et greb til venstre for føreren.
  • Sikringer sidder til venstre for føreren.
  • VIGTIGT: Ved kørsel i Norge kan der ikke betales bro-/vejafgift med kontanter eller kort, det samme gælder trængselsafgift i Sverige. Der skal anvendes en BroBizz som fx kan bestilles ved Storebælt.
  • Der vil blive opkrævet et gebyr på 125,- pr. opkrævning, som vi skal håndtere og viderefakturere efterfølgende.